lauantai 16. elokuuta 2014

Jotain uutta

Muutama kuva eiliseltä illalta, joka meillä vietettiin leffaillan merkeissä. 
Vuokraleffa, joka tällä kertaa oli niinkin kiinnostava kuin poikien valitsema Lego (huoh), irtokarkkeja ja popcornia. 
No, leffa ei todella ollut ihan mun makuun, joten siinä sivussa vähän järjestelin tyynyjä, laitoin kynttilöitä ja sen sellaista. :)

Ostin viime viikonloppuna h&m homesta muutaman uuden pellava päällisen ja pari kehystä. Kehyksiin laitoin poikien kuvat viljapellossa. Kuvissa on jotenkin herkullisen kaunis keltainen sävy, jota mun melkein tekisi mieli kokeilla ihan koristetyynyihin asti, mutta taitaa olla meille liian värikästä.





Tähän valaisimeen olen ihan ihastunut. Tämä on Aaronin huoneesta ja pojan oma valinta. En ensin mitenkään katsellut sitä sillä silmällä, mutta kun se oli meillä, päätin ihan vaan kokeilla sitä olkkariin ja tykästyin. Minä kannan sinne ja poika pois...
Mitäs sanotte, pitäiskö mun hakea oma? :) 




Iloista illan jatkoa. Aurinkokin alkoi paistaa ja mua odottaa maalaushommat...

MOI :)

5 kommenttia:

  1. Meillon kans toi sama valaisin, pojan huoneessa ja tykkään siitä kovasti. Ja ihanat kuvat sulla siellä kehyksissä!

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköistä😀 tuo tarjotin on upea, mistä olet sen ostanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jaana!
      Tarjotin on ostettu Indiskasta. :)

      Poista